Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ο Πανορμίτης, ήταν μαζί μας όλη νύχτα και μας σκέπασε...

Κατά το 2010-2011 κάποιος γνωστός μου πιστός Χριστιανός σε επίσκεψή του στη Σύμη στον Αρχάγγελο Μιχαήλ μου έφερε ένα δωράκι από εκεί. Το βιβλίο με το ιστορικό, την παράκληση και μια εικονίτσα. 

Εκείνο το χρονικό διάστημα δεν ήμουν καλά με κάποιο πρόβλημα υγείας που με ταλαιπωρούσε και ξεκίνησα να διαβάζω το βιβλίο για να πάρω κουράγιο. Μου άρεσε πολύ και αποφάσισα να διαβάζω κάθε μέρα την παράκλησή Του μήπως και αξιωθώ κανένα θαύμα και εγώ η αμαρτωλή. 

Έτσι πέρασαν 15 μήνες περίπου και το Θαύμα έγινε. Όχι με την υγεία μου αλλά κάτι άλλο πιο παράξενο. Ένα βράδυ του Μαρτίου του 2012 μπήκαν κλέφτες στο σπίτι μας. να σημειώσω ότι το σπίτι είναι τριώροφο και στο ιδόγειο ζει η μητέρα μου η οποία είναι υπερήλικας, στον 1ο όροφο η οικογένειά μου (3 άτομα) και στον 2ο όροφο η κόρη μου παντρεμένη (4 άτομα). 

Και τα 3 διαμερίσματα επικοινωνούν εσωτερικά. Μπαίνουν οι κλέφτες από το ισόγειο που ήταν η μητέρα μου, μπαίνουν και από τον 1ο που ήμουν εγώ και μετακινούνται και στα 3 επίπεδα. Εμείς όλοι κοιμόμασταν. Ξυπνάει το πρωί ο σύζυγος, βλέπει την πόρτα ανοιχτή και μου λέει πως ξέχασα να την κλείσω. Ταραγμένη τρέχω να δω τα μωρά της κόρης μου, τα παιδιά και τους υπόλοιπους. Όλα ήτανε καλά σαν να μην είχε συμβεί τίποτα, δεν κατάλαβε κανείς κάτι. Δεν έψαξαν τα δωμάτιά μας. Τα μόνα που πήραν ήταν 2 κινητά χαμηλής αξίας. Όταν ήρθαν οι αστυνομικού για να πάρουν στοιχεία και αποτυπώματα παραξενεύτηκαν γι αυτό που είδαν και είπε ο ένας στον άλλον "Θα μπορούσε να είχε συμβεί αυτό ή κάτι άλλο ή το χειρότερο..." Δόξα τω Θεό είπα εγώ, ήταν ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ο Πανορμίτης μαζί μας όλη νύχτα και μας σκέπασε. 

Σε ευχαριστώ Αρχάγγελε Μιχαήλ που δεν μας άφησες στο έλεος των κλεφτών. Γι αυτό και εγώ το συντομότερο δυνατό ήρθα στη Χάρη σου τον Οκτώβρη του 2012, στη Μονή συ στη Σύμη για να σε ευχαριστήσω από κοντά να σε γνωρίσω καλύτερα. Σε ευχαριστώ για τότε και για πάντα

ΜΚ

Αναγνώστης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου